dimecres, 17 de juny del 2009

Geriatrix 3 – Monells 5



Hola Fan's:

Partit que passara a l'historia de Geriatrix per la lesió del porter Josep María. Adjunt-ho radiografies .

Creck!!!
"Quin susto i quin mal que m'ha fet" segons les seves declaracions al moment. També deia: “m’he fet mal, m´he fet mal, m´he fet mal...”.


Poca Broma. Trencament de clavícula. La noticia es va confirmar a les 00.00 de la mateixa nit.
El dimarts pel mati la redacció de Geriatrixnews es va possar en contacte amb el jugador i l'hi ha pogut preguntar per el seu estat i segons les seves paraules:
"Es una trencada d'os de les maques" .
Que significa, doncs que la rotura en tres semanes quedara ben soldada, ja que no s'astillat ni s'ha anat de lloc el os. Jo pensava que era l'altre foto que us he adjunt'at.
J.M. ens a confessat que més endevant tornará a jugar.
Això si Josep María, ha de fer bondat i ànims.

Del partit comentar que fins el minut 12 o 13 de la primera part que ens vam quedar sense porter, teníem el partit ben controlat, J. M. estava fent una bona actuació i a més Geriatrix anava per davant. A continuació la lesió i els de Monells van tindre el detall de jugar també amb un home menys. Tot s'ha de dir, un bon detall.

Monells, doncs amb la seva tònica habitual de protestar, encara que no son tots els que protesten si no un parell.
Però això no justifica la nostra derrota. Nosaltres érem 6 al camp i ells també, però amb substitució, la bona fortuna del porter de Monells, errades nostres en defensa, (en el meu cas, jo vaig ser el culpable d'algun gol) i la falta d'encert a la davantera, va ser clau en no saber guanyar a Monells reforçat en defensa i davantera.
Això si, a Geriatrix estem toca'n lapilota i no ens tornem massa boixos.

El proper partit serà el 29 de Juny. Només queden tres partidets, 9 punts, encara ens podríem situar quarts, així que els pocs que quedem aveure si podem assistir.

Lluís Cap
Mr. "Bones"

4 COMENTARIS. I tu, que dius?:

Alik Ibe ha dit...

nice blog...

Anònim ha dit...

Thx Alik!

LoBep ha dit...

Nois! Una altra baixa!

Divendres vaig anar a fer-me una radiografia i a que em possessin una fèrula per la "capsulitis", i vaig acabar a quiròfan!!
Ara porto uns bonics ferros dins del dit...

La temporada, per mi, ha acabat.

Sort!

marcos ha dit...

joder, aquest any hem trepitjat merda!!!
recupereu-vos nens!!