dijous, 25 de juny del 2009

Només queden 3 partits

Hola Fan's:
Convocatòria
Dilluns 29 de Juny
Hora: 21.30
Geriatrix -Bartulos

Aquest es el llistat dels que confirmen assistència per el proper Dilluns.
Confirmats:
Albert
Jandro
Lluís
Erik (Jugador de camp, el porto jo)
Enri
Edu
Luisjo
Amic de l'Enri (Porter)
Marcos
Jordi Face

No venen:
Agus
Rafa
Jordi Do
Josep Mª (Lesió de clavícula)
Bep (Lesió de dit de la ma)
Joan Carles

No sabem:
Ramón B.B.
Xavi go


Sería interesant aconseguir alguna samarreta de més per algun reforç que vingui.
Confirmeu la vostra assistència.

Salutacions
Lluís Cap


Text amagat



4 COMENTARIS. I tu, que dius?:

JoanCa ha dit...

Hola companys, ja se que de moment no hi ha molt "cuorum" però m'agradaria poder faltar (per primera vegada i no provocat per una lesió) aquest partit. Em coincideix amb un partit al Barça i m'agradaria anar-hi, aixi que disculpeu-me....

marcos ha dit...

Hola nens!!
Confirmats que venen un porter amic del Enri, l'Enri, l'Edu i el Luisjo.Amb aquests ja seriem 8. Jo lo més segur que també (faré tot el que pugui per venir, posant-me algo al dit) (9)i es posible que si torna diumenge de vacances vingui també Ramón BB (10). Penso llavors que juguem oi??

Lluís Cap ha dit...

Be, ja tenim porter.
Gracies per la vostra resposta.
Actualitzo la llista i si Marcos, aixi podrem jugar.
Recordeu que portin una samarreta taronja x si cas.
Lluís Cap

Face ha dit...

Vendre al partido!

Animo a los lesionados!!!!